BESTSELLERY NOWE WYDANIA ODMIANY Z WYSOKIM CBD FEMINIZOWANE NASIONA AUTOMATYCZNE NASIONA NASIONA REGULARNE TOWAR
DOM O BARNEY'S BARNEYS FARM W TRASIE OBSłUGA KLIENTA RECENZJE KOLEKCJE NASION KONOPI FEMINIZOWANE NASIONA NASIONA REGULARNE AUTOMATYCZNE NASIONA BARNEY'S TOWAR

DOSTAWA I ZWROTY

1. Jak wyglądają wasze paczki ?

W Barney's Farm wychodzimy z założenia że dyskrecja jest najważniejsza, a także aby twoja przesyłka została dostarczana w stanie nienaruszonym. Nasze opakowania są całkowicie proste i nie zawierają żadnych informacji o produktach w nich zawartych. Formularz zamówienia nie jest dołączony do miejsc docelowych w UE.

2. Czy mogę śledzić moją dostawę?

Tak, otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem i informacje na temat kontynuacji naszej usługi kurierskiej, gdy tylko produkty zostaną wysłane. To uzupełnienie będzie zawierało szczegóły śledzenia widoczne online. Śledzenie zamówienia jest szybkie i łatwe, wystarczy wpisać numer zamówienia i e-mail. https://www.barneysfarm.com/track

3. Czy wysyłacie do mojego kraju?

Chociaż Barney's Farm z dumą oferuje usługi transportowe na całym świecie, niektóre kraje są wyłączone ze względu na szczególne przepisy. Nie jesteśmy w stanie wysłać do dowolnego miejsca w: Holandii, USA, Norwegii, Chinach, Malezji, Azji, Australii lub Kanadzie. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonu, a my będziemy mogli określić, czy Twój kraj jest uprawniony.

4. Jakie są koszty dostawy?

Wszystkie koszty dostawy są opracowywane podczas procesu zamówienia. Koszt dostawy zależy od wartości zamówienia i kraju, do którego wysyłane jest zamówienie.

5. Czy dostarczacie do USA?

Barney's Farm nie wysyła produktów do żadnego stanu w USA.

6. Jak długo potrwa doręczenie mojej przesyłki?

Wszystkie czasy wysyłki różnią się w zależności od ostatecznego miejsca przeznaczenia paczki. Szacowany czas dostawy jest opracowywany w trakcie procesu zamawiania i daje przybliżony szacunek ostatecznej dostawy w zależności od regionu wysyłki. Unikalny kod śledzenia zostanie przetworzony po wysłaniu zamówienia, co umożliwi śledzenie dostawy.

7. Czy mogę wymienić moje produkty?

Wszystkie produkty mogą być wymieniane, o ile są zwracane w oryginalnym, nieotwartym opakowaniu.

8. Co się stanie, jeśli moje zamówienie zostanie uszkodzone podczas transportu?

Rzadko zdarza się, że przesyłka zostaje uszkodzona podczas transportu. Jeśli jakakolwiek część zamówienia zostanie dostarczona w niezadowalającym stanie, skontaktuj się z nami w ciągu tygodnia od otrzymania zamówienia. Będziemy potrzebować pisemnego opisu wszelkich uszkodzeń, które twój pakiet doznał, wraz ze zdjęciem wszelkich uszkodzeń. Następnie skontaktujemy się z Tobą w celu rozwiązania tego problemu. Zwróć uwagę, że wszelkie zwroty i reklamacje uszkodzonego zamówienia muszą zostać zatwierdzone przez zespół Farm Barneya. Wszelkie zamówienia zwrócone bez uprzedniej zgody nie będą korygowane.

9. Co się stanie, jeśli brakuje części / całości mojego zamówienia?

Wszystkie zamówienia wysyłamy w dyskretnych, nieoznaczonych opakowaniach. Pobieramy absolutną minimalną kwotę za wysyłkę, jak to możliwe, zapewniając jednocześnie, że Twoje przedmioty dotrą bezpiecznie i szybko. W mało prawdopodobnym przypadku, gdy nie otrzymasz zamówienia w sposób zgodny z przeznaczeniem, w miarę dostępności nasze opcje śledzenia przesyłki obejmują ubezpieczenie wartości produktów w ramach tego zamówienia (z wyłączeniem kosztów wysyłki). Jednak zanim otrzymamy 100% wartości Twoich produktów, musimy otrzymać odpowiednie dowody fotograficzne.

10. Moja paczka nie pojawiła się w przybliżonym terminie?

Jeśli przesyłka nie dotrze w określonym terminie, skontaktuj się z dostawcą. Upewnij się, że sprawdziłeś e-mail z potwierdzeniem dostawy, aby sprawdzić, czy istnieją potencjalne opóźnienia, które mogą mieć wpływ na dostawę paczki. Pamiętaj: sobota i niedziela nie liczą się jako dni robocze. Jeśli brakuje twojego pakietu lub jest on uszkodzony, zobacz inne FAQ na naszej stronie.

11. Czy mogę zamówić do skrzynki pocztowej?

Aby zachować prywatność i dyskretność naszych dostaw, dostarczamy je wyłącznie na adresy osobiste.

12. Jak długo trwa otrzymanie zamówienia?

Zespół Barney's Farm próbuje wykonać wszystkie przesyłki w ciągu 24 godzin od zakończenia zakupu. Pakujemy i wysyłamy nasze zamówienia od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem świąt państwowych. Będziemy Cię informować e-mailem podczas przetwarzania zamówienia. Jeśli Twoje zamówienie wykazuje status „Opóźnienie”, możliwe, że problem jest związany z dostępnością produktu lub w niektórych przypadkach z informacjami podanymi dla przesyłki. Jeśli zasugerujesz coś nieoczekiwanego, skontaktujemy się z Tobą, aby rozwiązać problem.

13. Czy moje zamówienie może zostać dostarczone na inny adres?

Wysyłamy zamówienia tylko na adres podany podczas dostawy. Po wysłaniu zamówienia nie będziemy mogli zmienić podanego adresu. Po złożeniu zamówienia upewnij się, że wszystkie dane są prawidłowe, ponieważ Barney's Farm nie ponosi odpowiedzialności za dodatkowe opłaty za dostawę lub brak dostawy.

14. Co się stanie, jeśli przegapię dostawę?

Usługi pocztowe będą próbowały dostarczyć paczkę kilka razy. W niektórych okolicznościach dostarczą go do lokalnego zakładu dystrybucji paczek. Jeśli nie odbierzesz paczki w określonym terminie, paczka zostanie odesłana do naszych magazynów. Skontaktujemy się z Tobą w związku z Twoim zamówieniem w sytuacji, gdy Twoja paczka zostanie zwrócona do naszego magazynu.

15. Czy służby celne mogą sprawdzić moją paczkę?

Podczas gdy my staramy się, aby nasze przesyłki były dyskretne, jak to możliwe, zawsze istnieje szansa, że urząd celny sprawdzi Twoje zamówienie, niezależnie od opcji wysyłki. Chociaż Farma Barneya jest w stanie wysłać do twojego kraju, nie jesteśmy w stanie podać żadnych informacji o statusie prawnym żadnego z naszych produktów w tym kraju. Przed dokonaniem zakupu zapoznaj się z lokalnymi przepisami i regulacjami, ponieważ Barney's Farm nie ponosi odpowiedzialności za zachowanie jakichkolwiek zamówień przez krajowe zespoły celne.

Treść dostępna tylko dla osów dorosłych w wieku 18 lat lub starszych, wejście na stronę barneysfarm.com jest zarezerwowane tylko dla osób pełnoletnich. W Holandii wiek pełnoletności wynosi 18 lat, sprawdź swoje lokalne przepisy i szanuj je. Wysyłamy nasze nasiona marihuany z zastrzeżeniem, że nie będą wykorzystywane w sprzeczności z prawem krajowym. Klienci muszą mieć świadomość, że nasiona konopi są nielegalne w niektórych krajach. Barneys Farm zapewnia te nasiona pod warunkiem, że nie zostaną zabrane do krajów, w których są nielegalne. Ci, którzy to robią, ponoszą wyłączną odpowiedzialność za własne działania, a Barney's Farm nie ponosi żadnej odpowiedzialności w tym zakresie. Nasz sklep internetowy jest zgodny z prawem holenderskim. Nasiona są sprzedawane wyłącznie na pamiątki, przechowywanie i konserwację genetyczną. Ogólna informacja prawna: Kiełkowanie jest nielegalne w większości krajów, sprawdź prawo swojego kraju dotyczące nasion, akcesoriów i innych produktów związanych z kulturą konopi.

Wejdź, mam 18 lat lub więcejNie akceptuje