DOSTAWA I ZWROTY
W Barney's Farm wychodzimy z założenia że dyskrecja jest najważniejsza, a także aby twoja przesyłka została dostarczana w stanie nienaruszonym. Nasze opakowania są całkowicie proste i nie zawierają żadnych informacji o produktach w nich zawartych. Formularz zamówienia nie jest dołączony do miejsc docelowych w UE.
Tak, otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem i informacje na temat kontynuacji naszej usługi kurierskiej, gdy tylko produkty zostaną wysłane. To uzupełnienie będzie zawierało szczegóły śledzenia widoczne online. Śledzenie zamówienia jest szybkie i łatwe, wystarczy wpisać numer zamówienia i e-mail. https://www.barneysfarm.com/track
Chociaż Barney's Farm z dumą oferuje usługi transportowe na całym świecie, niektóre kraje są wyłączone ze względu na szczególne przepisy. Nie jesteśmy w stanie wysłać do dowolnego miejsca w: Holandii, USA, Norwegii, Chinach, Malezji, Azji, Australii lub Kanadzie. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonu, a my będziemy mogli określić, czy Twój kraj jest uprawniony.
Wszystkie koszty dostawy są opracowywane podczas procesu zamówienia. Koszt dostawy zależy od wartości zamówienia i kraju, do którego wysyłane jest zamówienie.
Barney's Farm nie wysyła produktów do żadnego stanu w USA.
Wszystkie czasy wysyłki różnią się w zależności od ostatecznego miejsca przeznaczenia paczki. Szacowany czas dostawy jest opracowywany w trakcie procesu zamawiania i daje przybliżony szacunek ostatecznej dostawy w zależności od regionu wysyłki. Unikalny kod śledzenia zostanie przetworzony po wysłaniu zamówienia, co umożliwi śledzenie dostawy.
Wszystkie produkty mogą być wymieniane, o ile są zwracane w oryginalnym, nieotwartym opakowaniu.
Rzadko zdarza się, że przesyłka zostaje uszkodzona podczas transportu. Jeśli jakakolwiek część zamówienia zostanie dostarczona w niezadowalającym stanie, skontaktuj się z nami w ciągu tygodnia od otrzymania zamówienia. Będziemy potrzebować pisemnego opisu wszelkich uszkodzeń, które twój pakiet doznał, wraz ze zdjęciem wszelkich uszkodzeń. Następnie skontaktujemy się z Tobą w celu rozwiązania tego problemu. Zwróć uwagę, że wszelkie zwroty i reklamacje uszkodzonego zamówienia muszą zostać zatwierdzone przez zespół Farm Barneya. Wszelkie zamówienia zwrócone bez uprzedniej zgody nie będą korygowane.
Wszystkie zamówienia wysyłamy w dyskretnych, nieoznaczonych opakowaniach. Pobieramy absolutną minimalną kwotę za wysyłkę, jak to możliwe, zapewniając jednocześnie, że Twoje przedmioty dotrą bezpiecznie i szybko. W mało prawdopodobnym przypadku, gdy nie otrzymasz zamówienia w sposób zgodny z przeznaczeniem, w miarę dostępności nasze opcje śledzenia przesyłki obejmują ubezpieczenie wartości produktów w ramach tego zamówienia (z wyłączeniem kosztów wysyłki). Jednak zanim otrzymamy 100% wartości Twoich produktów, musimy otrzymać odpowiednie dowody fotograficzne.
Jeśli przesyłka nie dotrze w określonym terminie, skontaktuj się z dostawcą. Upewnij się, że sprawdziłeś e-mail z potwierdzeniem dostawy, aby sprawdzić, czy istnieją potencjalne opóźnienia, które mogą mieć wpływ na dostawę paczki. Pamiętaj: sobota i niedziela nie liczą się jako dni robocze. Jeśli brakuje twojego pakietu lub jest on uszkodzony, zobacz inne FAQ na naszej stronie.
Aby zachować prywatność i dyskretność naszych dostaw, dostarczamy je wyłącznie na adresy osobiste.
Zespół Barney's Farm próbuje wykonać wszystkie przesyłki w ciągu 24 godzin od zakończenia zakupu. Pakujemy i wysyłamy nasze zamówienia od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem świąt państwowych. Będziemy Cię informować e-mailem podczas przetwarzania zamówienia. Jeśli Twoje zamówienie wykazuje status „Opóźnienie”, możliwe, że problem jest związany z dostępnością produktu lub w niektórych przypadkach z informacjami podanymi dla przesyłki. Jeśli zasugerujesz coś nieoczekiwanego, skontaktujemy się z Tobą, aby rozwiązać problem.
Wysyłamy zamówienia tylko na adres podany podczas dostawy. Po wysłaniu zamówienia nie będziemy mogli zmienić podanego adresu. Po złożeniu zamówienia upewnij się, że wszystkie dane są prawidłowe, ponieważ Barney's Farm nie ponosi odpowiedzialności za dodatkowe opłaty za dostawę lub brak dostawy.
Usługi pocztowe będą próbowały dostarczyć paczkę kilka razy. W niektórych okolicznościach dostarczą go do lokalnego zakładu dystrybucji paczek. Jeśli nie odbierzesz paczki w określonym terminie, paczka zostanie odesłana do naszych magazynów. Skontaktujemy się z Tobą w związku z Twoim zamówieniem w sytuacji, gdy Twoja paczka zostanie zwrócona do naszego magazynu.
Podczas gdy my staramy się, aby nasze przesyłki były dyskretne, jak to możliwe, zawsze istnieje szansa, że urząd celny sprawdzi Twoje zamówienie, niezależnie od opcji wysyłki. Chociaż Farma Barneya jest w stanie wysłać do twojego kraju, nie jesteśmy w stanie podać żadnych informacji o statusie prawnym żadnego z naszych produktów w tym kraju. Przed dokonaniem zakupu zapoznaj się z lokalnymi przepisami i regulacjami, ponieważ Barney's Farm nie ponosi odpowiedzialności za zachowanie jakichkolwiek zamówień przez krajowe zespoły celne.