INSTRUKCJE PłATNOśCI -
Nasze systemy płatności sprawiają, że płacenie kartą jest proste! Gdy będziesz gotowy do zapłaty, wybierz opcję Karta kredytowa / debetowa i wprowadź wszystkie wymienione dane: Numer karty, Data ważności i 3-cyfrowy kod bezpieczeństwa znajdujący się z tyłu karty. Po pomyślnym dokonaniu płatności rozpoczniemy przetwarzanie Twojego zamówienia. Żadna kwota nie zostanie wypłacona z karty, dopóki towary nie zostaną wysłane. Należy pamiętać, że czasami wprowadzono dodatkowy środek bezpieczeństwa w celu ochrony tych kont przed oszustwami. Skontaktuj się z dostawcą karty, jeśli nie otrzymałeś kodu do tej kontroli bezpieczeństwa.
Obecnie nie akceptujemy czeków osobistych na zamówienia online ani na zamówienia hurtowe.
Obecnie nie przyjmujemy zamówień pocztowych.
Z przyjemnością przyjmujemy płatność przelewem bankowym! Można to zrobić za pomocą naszego zwykłego procesu płatniczego, a otrzymasz numer referencyjny i nasze dane bankowe. Po prostu złóż zamówienie, wybierz metodę płatności przelewem bankowym, a my wyślemy Ci e-mail z numerem zamówienia. Po otrzymaniu wiadomości e-mail z potwierdzeniem konieczne będzie skorzystanie z opcji przelewu banku, telefonicznie, przez Internet lub w oddziale. Prześlemy Ci nasze dane, które będziesz musiał podać podczas procesu transferu. Kody IBAN lub BIC / Swift będą musiały zostać wprowadzone. W rzadkich przypadkach może być potrzebny adres. Podczas płatności wprowadź swoje imię i nazwisko oraz numer zamówienia w sekcji komentarzy, aby płatność mogła zostać powiązana z zamówieniem. Wprowadź ostateczną kwotę określoną w zamówieniu. Wszelkie braki w płatnościach powodują odrzucenie płatności. Podobnie wybór podziału lub przesunięcia opłaty transferowej na Barney's Farm spowoduje również odrzucenie płatności.
Nie przyjmujemy płatności gotówką w kopercie. Pracujemy nad aktywacją tej funkcji w przyszłości.
Tak! Abyśmy mogli przetworzyć Twoją płatność, musisz wysłać pieniądze w grubej kopercie. Zalecamy używanie zwykłych kopert bez okien, dla pełnej dyskrecji. Nie dołączaj monet, ponieważ mogą one wpłynąć na bezpieczeństwo twojego pakietu. Zalecamy również korzystanie z kartonu, aby otoczyć swoje pieniądze, ponieważ zwiększy to bezpieczeństwo dostawy. Podaj swoje imię i numer zamówienia, aby upewnić się, że kwota jest zarejestrowana na Twoim koncie. Przyjmujemy tylko zamówienia o wartości: euro, dolarach amerykańskich lub funtach szterlingach. Upewnij się, że koperty są odpowiednio stemplowane lub oklejone znaczkiem i wysyłane na adres: (ADRES TUTAJ) Uwaga: Wysyłasz płatność za pomocą tej metody na własne ryzyko. Barney's Farm nie ponosi żadnej odpowiedzialności za utracone płatności z powodu błędów poczty. Skontaktuj się z lokalnym urzędem pocztowym w sprawie przesyłki poleconej, jeśli martwisz się o dostarczenie pieniędzy. Dadzą Ci wszystkie potrzebne informacje, aby zminimalizować ryzyko utraty dostaw. Pamiętaj, aby wybrać usługę, która oferuje rekompensatę w przypadku utraty zamówień, ponieważ niektórzy nie zrekompensują utraconych pieniędzy.
Niestety Farma Barneya nie jest w stanie dokonywać płatności z lub wysyłać do jakiegokolwiek miejsca w USA.
Niestety ze względu na warunki PayPal nie możemy dodać tej usługi płatności do naszej witryny.
Z przyjemnością przyjmujemy zamówienia hurtowe i będziesz musiał skontaktować się z sales@barneysfarm.com, aby założyć konto, a także skontaktować się z nami z wyprzedzeniem, aby dokonać zakupów hurtowych przed złożeniem zamówienia. Wyślij nam e-mail z ilością i przedmiotami, które Cię interesują, a my skontaktujemy się z Tobą w celu uzyskania dalszych informacji.
Barney's Farm z przyjemnością oferuje najlepsze możliwe ceny w całej naszej ofercie. Uwielbiamy dawać najlepsze oferty wszystkim naszym klientom i mieć szeroki wybór promocji w ciągu całego roku. Pamiętaj, aby być na bieżąco na naszych stronach na Twitterze i Facebooku, i oczywiście odwiedź nas jako wycieczkę Barney's Farm po świecie, przechodząc do swoich ulubionych wystaw i wydarzeń!
W Barney's Farm staramy się dostarczać naszym klientom produkty najwyższej jakości dostępne na rynku. W rzadkich przypadkach niezadowolenia z zakupu skontaktuj się z nami, abyśmy mogli podjąć próbę współpracy z Tobą w celu rozwiązania problemu. Zwroty są możliwe tylko w przypadku produktów, które są nieotwarte i nieuszkodzone. Po uzgodnieniu zwrotu wszystkie produkty będą musiały wrócić do naszego magazynu. Z tego miejsca ocenimy przedmioty i skontaktujemy się z Tobą w sprawie werdyktu zwrotu. Koszty zwrotu nie podlegają zwrotowi, chyba że zaznaczono inaczej.