FAQ - CZęSTO ZADAWANE PYTANIA
Zespół Farm Barney jest w stanie dostarczyć nasiona do różnych krajów na całym świecie, ale nie jest w stanie komentować statusu prawnego naszych nasion w twoim kraju. Przed zakupem zapoznaj się z przepisami krajowymi i lokalnymi, aby upewnić się, że zamówienie jest legalne do importu. Barney's Farm nie będzie odpowiedzialna za przechowywanie jakichkolwiek zamówień przez krajowe zespoły celne.
Tutaj, w Barney's Farm, chcemy doradzać naszym klientom jak w najlepszy sposób przechowywać produkty, aby mieć pewność, że będą one równie przydatne w przyszłości, jak w dniu ich zakupu. Jak w przypadku każdego rodzaju nasion zalecamy przechowywanie zakupu w suchym i chłodnym miejscu. Zmiany temperatury i wilgotności mogą poważnie zepsuć twoje nasiona, a my chcemy, abyś miał jak najlepsze doświadczenia z zakupem Barney's Farm! Dokładamy wszelkich starań, aby osuszyć wszystkie nasze nasiona, aby uniknąć pogorszenia jakości podczas transportu i przechowywania. Aby uzyskać najlepsze wyniki, należy przechowywać wszystkie nasiona w oryginalnym opakowaniu lub w wyraźnie oznaczonym hermetycznym pojemniku.
Nie będziesz musiał zakładać konta, aby kupić jakiekolwiek produkty z Barney's Farm. Każdemu złożonemu zamówieniu będą musiały towarzyszyć dane kontaktowe, które będą wykorzystywane wyłącznie do bezpośredniego kontaktowania się z Tobą w sprawie Twoich zamówień. Więcej informacji na temat sposobu obsługi Twoich informacji można znaleźć w naszej polityce prywatności.
Zamawianie przez Barney's Farm nigdy nie było prostsze! znajdź przedmioty, które chcesz kupić i dodaj je do koszyka. Po uzyskaniu ostatecznego zamówienia możesz wybrać przycisk „sprawdź” w koszyku. Z tego miejsca musisz podać informacje rozliczeniowe i informacje o wysyłce. Dane te będą używane tylko przez Farmę Barneya do przetwarzania zamówienia i nigdy nie będą używane przez osoby trzecie. Aby zachować dyskrecję, wszelkie płatności na Barney's Farm będą opisane jako upominki od Barneysa na wyciągach bankowych. Po przetworzeniu płatności zostanie wygenerowany e-mail zawierający szczegóły zamówienia, w tym numer zamówienia, który będzie musiał zostać użyty w razie potrzeby dalszej komunikacji. Zapoznaj się z naszą polityką prywatności, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak przetwarzane są Twoje informacje.
Nie ma minimalnego zakupu potrzebnego do złożenia zamówienia w sklepie internetowym Barney's Farm.
W Barney's Farm dbamy o to, aby wszyscy klienci byli na bieżąco z postępami w realizacji zamówień. Otrzymasz wiadomość e-mail w każdym punkcie procesu wysyłki i otrzymasz wiadomość e-mail z informacjami o śledzeniu po wysłaniu zamówienia. Zachowaj całą korespondencję e-mail z Farmy Barneya i sprawdź foldery Wiadomości-śmieci oraz Spam, aby upewnić się, że otrzymujesz wszystkie wiadomości e-mail. Może zaistnieć potrzeba użycia tych wiadomości e-mail, aby skontaktować się z obsługą klienta, jeśli pojawią się jakiekolwiek problemy.
Ze względu na dużą liczbę przetwarzanych transakcji jest mało prawdopodobne, że będziemy w stanie zmienić jakiekolwiek zamówienia po dokonaniu płatności. Zamówienia są przetwarzane i wysyłane w najszybszy możliwy sposób, aby zapewnić, że terminy dostaw są ograniczone do minimum. - Żadna kwota nie zostanie pobrana z karty, dopóki towary nie zostaną wysłane. - 14 dni na anulowanie i zwrot zakupów dokonanych poza sklepami (online, telefonicznie lub pocztą): w UE masz prawo do zwrotu tych zakupów w ciągu 14 dni w celu uzyskania pełnego zwrotu pieniędzy. Możesz to zrobić z dowolnego powodu - nawet jeśli po prostu zmieniłeś zdanie. - Bezpłatna, 2-letnia gwarancja (gwarancja prawna): zgodnie z przepisami UE zawsze masz prawo do co najmniej 2-letniej gwarancji bez żadnych kosztów. Ta 2-letnia gwarancja to Twoje minimum. Przepisy krajowe w twoim kraju mogą zapewnić dodatkową ochronę: jednak wszelkie odstępstwa od przepisów UE muszą zawsze leżeć w najlepszym interesie konsumenta. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_en.htm Zanim klient złoży zamówienie i sprawdzi, musi wyrazić zgodę na warunki i być przedstawione bezpośrednio na stronie T&C. Skontaktuj się z naszym zespołem pomocy technicznej tak szybko, jak to możliwe, aby uniknąć komplikacji. Chociaż nie możemy zagwarantować zmian, postaramy się jak najlepiej dostosować do Twoich potrzeb.
Barney's Farm nie oferuje obecnie usługi ponownego zamawiania. Jeśli chcesz ponownie utworzyć poprzednie zamówienie, musisz ponownie dokonać transakcji, tak jak przy składaniu oryginalnego zamówienia. Będziemy musieli przeprowadzić transakcję jako nowe zamówienie, więc upewnij się, że wszystkie szczegóły płatności są gotowe. Zostało to zrobione w celu zapewnienia, że każde zamówienie jest przechowywane tak bezpiecznie i dyskretnie, jak to możliwe. Jeśli chcesz zamówić hurtowo, zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami dotyczącymi transakcji, w których podajemy wszystkie informacje potrzebne do zakupu hurtowego lub handlowego.
Skontaktuj się z naszym zespołem pomocy technicznej natychmiast, jeśli zamówienie ma zostać anulowane. - Żadna kwota nie zostanie pobrana z karty, dopóki towary nie zostaną wysłane. - 14 dni na anulowanie i zwrot zakupów dokonanych poza sklepami (online, telefonicznie lub pocztą): w UE masz prawo do zwrotu tych zakupów w ciągu 14 dni w celu uzyskania pełnego zwrotu zakupionych produktów. Koszty wysyłki, w stosownych przypadkach, nie będą zwracane. Możesz to zrobić z dowolnego powodu - nawet jeśli po prostu zmieniłeś zdanie. - Bezpłatna, 2-letnia gwarancja (gwarancja prawna): zgodnie z przepisami UE zawsze masz prawo do co najmniej 2-letniej gwarancji bez żadnych kosztów. Ta 2-letnia gwarancja to Twoje minimum. Przepisy krajowe w twoim kraju mogą zapewnić dodatkową ochronę: jednak wszelkie odstępstwa od przepisów UE muszą zawsze leżeć w najlepszym interesie konsumenta. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_en.htm Zanim klient złoży zamówienie i sprawdzi, musi wyrazić zgodę na warunki i być przedstawione bezpośrednio na stronie T&C. Farma Barneya nie może anulować zamówienia po jego wysłaniu.
W chwili obecnej nie możesz utworzyć konta w Barney's Farm, więc dane będą musiały być wprowadzane przy każdym zamówieniu. Prosimy o natychmiastowy kontakt z naszymi liniami pomocy technicznej, jeśli wprowadzono nieprawidłowe dane, aby upewnić się, że nie ma problemów z wysyłką i dostarczeniem zamówienia.
Pamiętaj, aby zawsze wybrać właściwy kraj przeznaczenia. Płatności bankowe dla zamówień z adresem wysyłki, który nie pasuje do kraju wysyłki, NIE zostaną zwrócone.
Dysponujemy dwoma metodami produkcji opakowań nasion, automatyczną i ręczną. Pakowanie automatyczne zawiera folię, ręczne tworzenie opakowań nie.